Wednesday, September 22, 2010

arrr gile...



hayfa mode beraya di umah tokngah hehhe...

mode nak bercerita kembali membara yeh yeh.. sejak dua menjak nie aku punya hobi baru adoiii nie yg mals nak citer nie kan hurm pasrah jela yer ha3 bermula nyer raya this yearrr aku giler sesgt dengan kuih raya tak tahu la naper tahun lepas tak plak cm nie tahun nie agak pelik plak aku rasa mcm hantu kuih raya plak aku tahun nie kalau melantak kiuh raya gerenti habis tak ingat ler ada org ke x kat sebelah aku apa kes aku pun tak tahu ... dan akhir3 ini every morning bangun je mesti sakit paler mode pun mula down je g keje punn ala kadar je ejad mesti tegur ummi tak make up ke nak g keje nie " tak de mode sakit paler" itu jela jawapannye...

ada apa2 petanda ke aku nie OMGGGGGG bahaya nihhhh ...

now aku mula start membenci bau2an aduhhhh apakehal nie ... Bikin GUa StESSSSS nie ..


2 comments:

sharEna said...

xkan lekat lg mai? kekeke
adoii..seram tuhhh...
kesian kt hayfa taw!!
baru nk manja2 dgn umi & babah dia huk huk =p
klu ade..rezeki
klu xde, g la klinik amek ubat hihi

buat saspen jelah mai nie..=B

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

hahahha belum lgi la no berita lgi la hehehhe blum terlintas ingin jd kan hayfa kakak blum puas bermesra ngan hayfa la hahahh

saje buat gimic hik hik ... mode mengada2 nie kot hahahha..
jgn risauuuuuuu ahahahhah...