Friday, August 30, 2013

we come back ..... yehhh


  1. Assalamualaikum semua ... ya ampun lama bagat dong aku tak up2date blog aku masih ada ke yg sudi terjah blog aku nih masih ada ke yg dok suka commen blog aku nih nagis gua..
Agak2nye da setahun lebih kot aku duk biar je blog nie tanpa penghuni fusss al maklum la sejuk menjadi fullhousewife nie waktu2 yg ade sentiasa pack dengan urusan anak2 kerja2 rumah jgn ditanya yer berapa banyak kerja rumah ku hahahahah ... diam jela kan

Anak2 aku pon da besau mulut pon leteh kalau bercakap kalah ummi babah dia ade je jawapan dia .. sabau jela wahai hati tetap tersenyum  cewahhhh....

Alhamdullilah aku selesa bergelar seorang suri rumah yg comel fuhhh angkat bakul sendiri i no siapa aku takyah kutuk kaw2 ...

Skrg meroyan nak tambah zuriat buat suami jeng jeng tapi semua aku serah pada yg 1 insyaAllah kalau dimurahkan rezeki gile siapa yg tak mau anak  nak bagi hayfa qhaliff geng gaduh bertambah haru biru kucar kacir tapi meriah aku suka aku suka yeh yeh yeh nie betuiii giler meroyan ..

2 comments:

~ selowmelor ~ said...

hahhahah woit.....

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)