Wednesday, September 9, 2009

BAhagia ku rasa bila si kecil ku sihat ....

semalam 9/09/2009 pemeriksaan bagi2 ibu mengandung termasuk la aku nie kan heheh aku ke hospital kerana mempunyai apoiment ngan doktor untuk buat Scan .. melihat keadaan bayi ku di dalam rahim ku berada dalam keadaan sihat dan kuat alhamdullah doktor yang m'scan aku semalam memberikan berita yang amat ku nanti2 kan dengan suami yang sentiasa menemani aku alhamdullah syukur baby dalam kandungan ku berada dalam keadaan yang amat sihat dengan izin Allah bayi ku semakin membesar dan aku dapat merasa dia hadir dalam diri ku ..

tak sabar rasanyer untuk melihat dia membesar dengan cepat dan bermain2 dalam perut ku heheheh seronoknyer bahagia ku rasa dengan ada suami di sisi dan bayi yang bakal lahir tidak lama lagi ya allah besar kurnian mu ...

No comments: