Tuesday, September 1, 2009

.... ^_^....

aku ingat badan ku kuat untuk berpuasa seperti org lain tapi akhirnyer sehari aku berpuasa aku di tahan wad di hospital ya allah ujian mu amat kuat untuk ku tempuhi ... doktor yang memeriksa keadaan aku malam aku di tahan wad tak izin kan aku berpuasa selama sebulan ya allah rasa ingin menitis air mata ... alhamdullah baby dalam kandungan ku selamat aku bersyukur pada mu ya allah... doktor galakkan aku makan selang 2 jam untuk menambah tenaga & zad buat baby tapi nak makan cam mana aku nie selera makan tak ada langsung rasa nak terkeluar je isi perut nie ... dugaan aku mengandung baby pertama dalam family ku mmg2 menguji kesabaran dan ke imanan aku alhamdullah suami aku sentiasa memberi sokongan & mengambil berat tentang aku dan baby dalam kandungan ku ini...

tak sabar rasanyer nak tunggu 3 bulan awal nie berlalu tak tahan rasanyer kalo mcm nie selama 9 bulan adoiiii haiii cam mana nak buat keje semua nyer tak boleh nie ... nie pon aku ambik cuti selama 15 hari kene duk hospital balik rumah tak larat nak buat apa da tidur je keje aku time mengandung nie ... nak berjalan2 shopping raya kaki nie plak tak larat nak jalan lenguh2 kebas la banyak betul masalahnyer ... kalo kuar pon kejab je la balik je kaki da sakit2 kecian kat suami aku yang terpaksa jadi tukang urut sementara heheheh ...

No comments: