Wednesday, May 5, 2010

Puteri ku...

alhamdullah akhirnyer aku da pun selamat melahirkan seorang puteri yg comel walaupun saat2 melahirkan puteri ku menangung sakit tapi aku tetap bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang dan aku melahirkannyer dengan selamat secara normal alhamdullah .. puteri sulong ku beri nama Hayfa Alyya Binti Norhaizad yang bermaksud Selembut suaranya & ketingian .. hari nie hayfa alyya da masuk 18 hari cepat puteri ku membesar ..

dalam tempoh berpantang nie mcm2 dugaan hurm sabar je la sekarang hayfa da pandai berjaga malam umie & babah dia terpaksa jugak berjaga malam penat cam mana pun ikut kan jela kecian tgk babah dia la pagi da nak pergi keje malam tak tido jaga puteri kesayangan dia .. nak tunggu 44 hari nie adoiii hai lama betul bila nak habis pantang lama tak jeguk keadaan kat luar he2 lama tak g shopping he2 .. tunggu la lepas pantang he2


2 comments:

NURUL said...

congrats mys. alahai nurul tak tgk2 hayfa. busy sjk akhir ni

My's itu aku SyanG... said...

thz nurul he3 alah takper nurul he3..