Monday, March 1, 2010

aku ingin kedamian & ketenangan di saat2 menanti kelahiran baby kesayangan ku..

da masuk 8 bulan lebih nie betul2 menguji kekuatan fizikal aku arrr rasa nak mengambil cuti awal tak larat rasanyer menerus kan tugas ku sebagai Tutor , waktu rehat amat ku perlu kan saat ini terasa sgt2 letih buat waktu ini Bos bagi ke aku cuti lebih awal ????? hurm ak munking la dia bagi mesti dia suruh aku kuat kan semangat je la heheh da tahu sgt arrr abaikan jer la ...

kaki kaki kaki arrrr p/tang berjalan lama2 or duduk berjuntai mula la dia m/bengkak bagai kan aku di serang penyakit GAUb asal berdiri lama setempat mula la terasa gatai ya amat sgt aduhhhhh hai tak sabar aku nak menanti semua nie b/akhir ,


hari ini ku rasa baby bergerak aktif cuma tak mcm selalu hari nie terasa dia asyik mengeras2 kan badannyer still terasa baby memusing2 kan badannyer heheh.. baby lasak2 lagi yer ..

aku da mula impikan pulau yang memberikan k/tenangan bestnyer bersantai2 di tepi pantai aku mula terbayang2 suasana yang indah2 jauh dari kota yg memeningkan paler otak aku yg berserabut nie bestnyer bestnye hehehhehe... tak sabar rasanyer ..

No comments: