Thursday, December 22, 2011

telatah anak2 ummi~

assalamulaikum semua rasanye da lama aku x buka blogger aku nih da bersawang2 da nie naik rimas plak tgk hari nie aku punya mood nak membersih & m/update apa2 yg patut ..

anak2 aku pun da besar hayfa alyya da 1tahun 8bulan Qhaliff Iman da 7bulan13hari mcm2 telatah yg budak2 nie buat sejak aku sepenuhnye menjaga diorang kat teratak buruk kami nie and now aku enjoy sgt dok rumah ngan budak2 nie takde istilah bosan or boring dalam menjaga mendidik anak2 sendiri okey aku puas hari2 melayan hayfa & qhaliff ...

syukur alhamdullilah aku masih bernafas bersama anak2 & suami untuk menjalani hidup dengan sebaik mungkin insyallah ...

walaupun hari2 aku jadi TARZan kat rumah nie tapi aku tetap happy keh keh keh... ingat tak mencabar ke jaga anak sendiri kat rumah sgt2 mencabar okey kuat x kuat la kita sebagai ibu semua keje aku buat sendiri tak minta pun bantuan org lain untuk membantu aku tapi still bersyukur punya suami yg ringan tulang mana yg aku x sempat nak buat dia tlong2 ringan2 kan tangan dia hehehhe ... Terima kasih En. Norhaizad Nordin...



anak2 ummi yg comel2 nie sayang U All

lovely kakak muah muah ...

U My's Princess & My's Hero


HayfaAlyya QhaliffIman ...

No comments: