Sunday, July 12, 2009

Selamat Kembali Bekerja ...

hari nie hari pertama aku mula bekerja semula rasa malas semua pon ada da seronok makan tido kat rumah hahahha ... badan aku pon mcm makin naik je Da mula risau da aku nie encik suami da mula berkata2 hahahah.. ada aku kisah hehehhe ... bile lagi nak menaik kan berat badan time mcm nie sesuai sgt2 jeng jeng...

semalam adalah hari yang membuat aku happy sgt tak lama lagi ibu aku bakal menimang cucu dalam pertama dalam my family Ops ??? Not Me heheh tapi adik perempuan aku heheh seronok sesgt biler dgr berita gembira nie rasa nak menitis kan air mata gembira pon ada hehhe .. nampaknyer naik pelamin sekali (3) tiga la baby dalam perut merasa naik pelamin jugak heheh alhamdullah rezeki adik ku merimpah luah ...

ops ?? adik aku nikah dulu dari kakak dia nia heheh 3 bulan awal langar Bongol la kata kan hahahhaha....

dua minggu lagi nak mengantar adik aku plak ke mersing adoiiii cuti lagi nampknyer ... nie dengar2 nak bercuti ke Pulau Tioman Plak mcm2 la diorang nie Encik suami ku plak nak join sekali plak 2 aku ikut je la hehheleh boleh aku g shopping heheheh..


No comments: