Wednesday, July 1, 2009

alhamdullah....

hari selasa yang lalu aku ingat nak g buat fitting baju ngan suami tersayang so aku tunggu la dia kat butik pilihan hati ibu mertua aku 2... aku da mula rasa tak sedap hati sebab suami aku tak muncul2 gak da setengah jam aku tunggu dia ... last2 dia muncul dia cakap dia axcident tgk kaki dia penuh darah Ya Allah nak tercabut Nyawa aku tgk suami aku tgh tahan sakit .. dalam perjalanan nak dtg jumpa aku dia axcident naik moto Budak yang bawa kereta 2 mmg bebal tengah2 jalan buka pintu kereta ikut kan hati aku da kene pijak da budak 2 aku keje kan da la pendek mcm amir i'am sorry 2 sabar je .. alhamdullah suami aku tak teruk sgt tapi kene jahit la kaki dia bengkak tak boleh nak berjalan so semalam aku ambik cuti jaga suami tersayang kat rumah kecian aku tgk nak bergerak pon susah ...
akhirnyer aku dan suami aku kene perintah berkurung tak boleh keluar hahahah teruk jugak la aku kene membebel ngan mak & mak mertua aku mampus aku kene belasah ngan mak petang nie ingt nak balik rumah mak aku semalam aku balik rumah mak mertua aku sekarang sibuk buat persiapan majlis kenduri tuk ahad nie plak minta2 la kaki suami aku cepat sembuh teruk plak kang nak pakai kasut cam mana kalo da bengkak kaki 2 kan..
mcm2 dugaan ...

No comments: