Tuesday, August 18, 2009

sick....

why ???? sekarang mabuk ku semakin teruk pening paler ku semakain menjadi2 berpusing2 rasanyer ... ya allah kau kuat kan la semangat ku ketiga keadaan ku begini ... selera makan aku sudah mula berkurangan hari2 mesti kene paksa baru aku makan kalo tak aku tido jela rasa badan mmg tak larat kalo bangun je mesti sakit kepala pastu muntah je tak berenti ... kalo muntah biasa2 je tak per nie sampai kejang 1 badan menahan muntah,,, kuar muntah calor kuning pahit je rasa kat anak tekak adoiiiii seksanyer 3 bulan awal nie ....

hidung nie plak makin hari makin sensitive semua bau tak boleh nak hidu mula la rasa mual pening cukup la 1 pakej time nie .... ikut kan hati da malas nak g keje tak larat sgt2 rasa nak baring je tapi apa2 pun aku kene lawan juga keadaan aku mcm nie ...

bulan puasa pun da makin hampir mcm mana la keadaan aku berpuasa ketiga mengandung nie meati banyak ragam jugak nie ... kecian la suami aku hari2 kene berbuka nasi bungkus je selama sebulan berpuasa nie ...

No comments: