Monday, October 31, 2011

Aku Nak nAK sgT bercuti ...~

aku nak pergi bercuti kan best kalau dapat bercuti seminggu dapat lepak ngan anak2 spend time ngan babah kan best dapat rehat puas2 seronoknye ... bunyi cam la aku nie berkerja mcm dl hahahha ADa Mak Kisah ~

aku nak sgt bercuti da lama rasanye x bawa anak2 pergi jejalan sejak qhaliff Iman lahir nak jalan pun pegi tempat ala2 sempat sampai je bosan boring semua cukup tapi bila fikirkan anak2 seronok aku pun seronok la juga ...

aku bukan nak merugut tapi aku nak bercuti je .. penat tgk babah asyik pikir keje je apasalahnye pergi bercuti enjoy hapy2 kan best ...

tapi babah ada cakap insyallah kalau ada rezeki cukup tahun nie kita kuar bercuti ngan anak2 wahhhh seronok sgt bile babah cakap mcm 2 ..~ insyallah niat tercapai amin2

kalau anak2 da besar kalau ada rezeki teringin sgt nak pegi bandung lagi hahhaha .. seronok wei dapat g sana .. makan sedap tempat jejalan pun best shopping pun best sgt puas hati tak yah dok fikir nak pegi tempat lain dapat g bandung pun da cukup sempurna percutian ku ngan anak2 hahhaha ....




No comments: