Sunday, June 14, 2009

Bosan sedihhhh semua ada .... serabut ...

hari nie lin da mula masuk keje baru bosannyer aku lin tak ada lain mcm plak rasa duk kat office nie dan hari nie jugak budak baru masuk mengantikan tempat lin ...
perasaan nie tak tahu nak gambarkan mcm mana ... yang aku rasa tak Happy Langsung...
nak train budak baru buat keje alahai tension betul la ....

Lin napa ler ko benti keje time aku nak cuti lama
************************

waktu ku semakin pendek ...
otak ku makin berserabut banyak betul benda nak difikir kan adoiiii semak2

senak di perut makin terasa tgl 12 hari je lagi time aku bertukar wajah wahhhhh....

debaran didada tak payah cakap la agaknyer orang lalu sebelah aku pon boleh dgr kot hahhahah

tunang aku lagi la heheheheh dia lagi tengah seram sejuk nak berdepan dengan TOK KADI
aku plak rilax je control Ayu la hahhaha ....

No comments: