Wednesday, June 17, 2009

Selamat hari bapa...

2 tahun dah berlalu aku tak dapat meraihkan hari bapa bersama abah lagi terasa sunyi saat2 aku bakal bergelar isteri org abah da tak ada lagi ... hanya doa ku selalu mengiring arwah abah disana saat aku amat merindui abah .. lain rasa bila berkumpul abah tak ada di sisi .. ya allah aku terlalu rindu kan arwah abah .. walau pun aku selalu bertekak ngan abah tak bermakna aku tak sayang hanya allah je yang tahu perasaan aku seorang anak .. aku tak penah marah kalo abah marah atau tegur aku sebaliknyer aku suka sgt sebab abah mengambil berat walaupun dia sakit .. abah tak mcm org lain dia seorang yang tabah kuat, degil, kuat melawan semua 2 ada pada diri aku sekarang heheh mcm peragai aku je... walau mcmana keadaan dia anak2 dia yang dia penting kan lebih2 lagi adik-beradik aku...

hargai semua yang masih ada di sisi sayang kan mereka layan mereka selagi kita masih bersama jgn biler mereka tak ada lagi menangis bagai nak giler semua tak ada makna lagi..

Selamat hari bapa .....

No comments: