Monday, June 1, 2009

date m'hitung hari...

wahhhh tinggal beberapa hari je nie aku masih belum mempercayainya hahhahaha... betul ke aku bakal berkahwin ?????
waktu semakin mencemburui aku nampak hahha banyak lagi persiapan yang belum akau beres kan adoiii semak betul la ... mana ada masa nak keluar beli barang2 lagi nie keje kat rumah pon melambak2 tak siap g nie bilik tak cat lagi langsir tak jahit lagi tak cukup tangan da nie hantaran belum siap lagi nie adoiiii betambah stresss aku da nie ... tunang aku asyik cakap awah da dekat da nie bukan nak tolong aku meringan kan beban lagi nak buat aku stresss je .... kalo la aku ada tangan tambahan atau klon maizatul kan bagus leh tolong aku buat keje hahahhaha....

waktu2 akhir nie la aku bertambah menyibukkan diri ... keje seharian mengadap student memang menguji kesabaran dengan peragai student yang bermacam2 ragam .... Tension Tau !!!!!

dan di saat nie lah aku menghitung hari perasaan yang berdebar2 tak payah cakap la lagi nak dekat2 nie ...

dan di saat ini la aku asyik kene buli je Kurang AJAR punya kawan2 Sabar je la ... Tak de keje lain pe KOrang nie ... Nk mendajal aku yang tengah beserabut Tabut nie haaaaa....

1 comment:

husna. said...

sy pon menghitung hari jugak! hehe ;)
27/6 ni merupakan tarikh keramat.
isk3..xcaye lg ni ouh!!
slamat tinggal kajang.
slamat tinggal data comp.
kwang3