Wednesday, June 24, 2009

waktu2 yang singkat...

hari nie hari terakhir aku m'jalan kan tugas ku sebagai seorang tutor... macm nak pergi berperang je aku nie hahahah just nak cuti beberapa hari je heheh... lain mcm plak rasa bile semua staff perli2 ucap selamat pengantin baru wahahhahahah sakit perut aku nak gelak je da nie terlebih seri plak aku nanti huhuuuhuhu... :-

dan hari nie hari terakhir Nabila bertugas di pejabat Pakcik Nyer heheheh nak sambung stady dapat kat U kedah nun jauh disana nak jumpa dia kene tunggu dia balik cuti la nampaknyer heheh NABILA OHH NABILA mcm2 ragam mu disini ... dengan baik hatinyer dia akan belanja semua staff makan SATE KAJANG HARI NIE WAHHHH BESTNYER (suka minah nie nak blah dari office yang menyerabut kan paler otak dia selama dia duk bekerja di sini hahaha) sedih plak bile dia tak ada Lin pon da blah dari sini dapat offer keje lagi best kata dia la heheh .. sedihnyer rasa nak menitis kan air mata sunyi la office nanti :- Weiii Jiwang karat plak aku nie Kata brutal hahaha:- nama pon da manusia ada hati dan perasaan kalo patung cendana lain la kaku je... semua blah nie apa kes ???? apa2 pon akak ucap kan good luck what ever U do Girl .. jaga la diri sebaik mungkin di tempat org mak & ayah jauh di sini.. pandai2 la bawa diri.. da mula da aku punya ceramah adoiii ...

No comments: