Wednesday, August 12, 2009

di saat ini ...

di saat ini badan ku sudah menunjuk perubahan yang ketara di mana aku kelihatan geMUK hahhahah... rasa kelakar pon ada encik ejad suka mengejek aku sudah chuby hehehh... tapi aku still happy cuma tahap kesihatan aku kurang baik aku sering demam sakit2 badan muntah2 pening nak naik pitam pon ada gak nie mcm2 aku rasa dalam keadaan mcm nie Encik ejad amat perihatin terhadap isterinyer yang makin CUmil nie heheh...

selera makan aku pon kurang baik cam mana aku nak makan tak lalu rasanyer nak telan .. kalo tak makan kecian plak si kecil dalam perut aku nie ... paksa juga la makan walaupun rasa nak terkeluar je isi perut nie ...

sekarang semua kerja-kerja rumah encik ejad yang akan urus kan dari segi membasuh mengemas menyapu rumah semua dia yang uruskan ... mana taknyer isteri dia yang cumil nie da tak larat nak buat semua kerja-kerja rumah heheh nak memasak pon da tak boleh nampaknyer hari2 la makan kat luar je nesi bungkus heheheh...

No comments: