Sunday, August 9, 2009

Sakittt...

aku tak tahu la kenapa dengan aku sekarang nie asyik tak sihat je Paler aku nie tak payah nak cakap la sakit jer memanjang tekak plak mual2 je rasa nak muntah je perut plak rasa tak selesa selera makan aku aku makin berkurangan hidung nie plak sensitive sgt asal ada bau yang pelik je mula la pening & muntah2 tak berenti .... inie yang buat aku rasa stress sgt letih tak payah cakap la dah la keje aku hari2 membebel je keje tapi disebab kan badan nie tak sihat aku kurang kan la keje membebel .. ikutkan hati da malas nak keje sebab aku betul2 tak larat kalo boleh aku nak baring je Atas katil di situ je la tempat aku merehat kan diri aku yang kurang sihat ini ...

alhamdullah lah aku punyai seorang suami yang memahami keadaan diri ku sekarang nie yang hari2 dalam keadaan yang agak lemah dalam erti kata aku tak larat nak buat keje apa2 pon kadang2 menitis juga air jenih ku melihat keadaan diri ku sekarang nie ..

untuk ke klinik aku terlalu takut perasaan ini sering menggangu diri ku ini puas suami ku memujuk insyallah kalo aku da bersedia dari segala segi kaki ini akan melangkah ke klinik jugak akhirnya...

ada yang kata aku sudah berisi (mengandung) kalau ada alhamdullah aku & suami org yang paling bahagia dalam dunia nie siapa yang tak ingin punya zuriat sendiri .. tapi aku ingin kan kepastian .. ya allah kau tabah kan lah hati ku dan suami ku segala keputusan yang akan ku terima amin ....

No comments: