Tuesday, August 11, 2009

Syukur alhamdullah kini aku sah membawa si kecil dalam rahim ku ...

ya allah aku amat bahagia dengan berita yang ku terima semalam aku bersyukur dengan nikmat mu ya allah ... kini aku berbadan dua bahagianye aku rasa .. tak tahu la kenapa semalam tergerak juga hati ini melangkah ke klinik untuk buat pemeriksaan berita yang aku terima alhamdullah buat aku dan suami orang yang paling bahagia .. dan dalam masa yang sama si kecil dalam perut aku nie hadiah yang paling bermakna buat suami tersayang 16 Ogos 2009 adalah hari jadi suami ku' ini hadiah paling bermakna buat suami ku ....

tak sabar rasanya menunggu si kecil membesar dengan sihat dan cergas dalam perut ku.. tak sabar rasanya ingin membeli barang2 keperluan si kecil yang bakal lahir tidak lama lagi ... ya allah sesungguhnya aku bahagia ...

tahun depan nampaknyer ibu ku bakal menerima cucu sekaligus 2 org hehheh penat la dia menjaga anak2 dia dan cucu2nyer nie hehehhehe...

No comments: