Thursday, February 17, 2011

hayfa alyya 10months

ummi hayfa da 10 months i'am biG Girl ummi ~

alhamdullilah hari nie puteri ummi da 10 months alhamdullilah hayfa alyya membesar dengan penuh kasih sayang insyallah ummi & babah tak akan kurang memberi kasih sayang buat hayfa alyya & baby yg bakal lahir 3 bulan dari sekarang agar aku di beri kesihatan yg berpanjangan amin

ketika ini aku sudah pun memjadi suri rumah sepenuh masa buat m/jaga anak2 aku insyallah aku mampu m/jalankan tugas itu dengan sempurna~ tidak terlintas di fikiran aku bosan dengan dengan tugas baru ku ini yg pasti aku senang dengan m/jaga anak2 ku sendiri di rumah ..

aku seronok seronok sgt dapat tgk hayfa alyya membesar depan mata aku sendiri segala2 aku lakukan dengan sendiri mengurus hayfa alyya hari2 perkara yg memgembirakan aku walaupun aku dalam keadaan sarat insyallah aku akan terus kuat dan b/sabar ...

2 bulan dari sekarang hayfa alyya akan menyambut 1st bedday ...~

2 comments:

FAD RMLN said...

seronok dapat duduk rumah and jg anak. ummi, baby hayfa and baby in tummy take care tau.

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

seronok juga fad dapat tgk anak mbesar depan mata alhamdullilah .. insyallah mai akan jaga yg terbaik buat bby yg semakin lasak dalam perut nie hehhe