Thursday, February 17, 2011

Bandung Part 1

hayfa org suruh senyum dia boleh tepuk tgn plak hehhe

dua beranak yg demam heheh still senyum hehhehe ...
nampak cam panas tapi seJukkkk tak ingattttt hahhaha
heheh babah buat muka gedik ler hahahha
si manis nie plak sibuk ngan bola kesayangan dia 2


assalamulaikum semua terasa lama giler aku tak menyelak blog aku nie yg aku rasa hampir bersawang2 da nihhh sorry la mood baru dtg dengan tetiba mood menjaga si manis je yg ada dalam hati kepala otak aku buat masa nie hahahhaha :~

so baru hari nie aku nak menepek gambar2 percutian kami sekeluarga di bandung pehhhh mmg best giler terasa nak duk disana je kalau boleh hahahha sesiapa yg ingin bercuti sambil2 bershopping aku mengalakkan pergi la ke bandung bebaloi baloi siuttttt hahhahahah .. insyallah ada rezeki anak2 aku pun da besar maybe akan terbang la kami ke bandung lagi insyallah amin heheh ...


mood bandung stilll x hilang2 lagi nie yg tak best nye jejaka idaman ku dan puteri ku yg comel demam kaw2 disana keciannnnn maybe beraleh cuaca kot di bandung agak sejuk berbeza di malaysia yg agak panas ... tapi itu tidak membatas apa yg di rancang keh keh keh ...


2 comments:

FAD RMLN said...

lama betul nunggu updatenye. mai pergi splash park itu hari erk. ruginya tak pergi.

best erk bandung. nak pergi jugaklah nanti kena kumpul duit dulu nih.

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

heheh sorry bz kit balik2 tak sihat plak demam kaw2 2 yg lama giler menunggu nak masuk gambar hehhe

bandung fad mmg best bab shopping & makan2 heheh kene kumpul duit banyak2 baru puas hati nak shopping kat sana paling best kat anak kecil