Tuesday, May 22, 2012

Bisness babah .. (S'wish telur )

da 10 tahun habi aku buat bisness S'wish telur pehhhh giler lamanye dari bujang sampai da beranak 2 cayah la habi aku nie berusaha gigih untuk membina masa depan bagus2 nih yg terlebih sayang tak salah aku pilih dia sebagai habi & babah buat anak2 aku tahu dimana tanggungjawabnye hahah... boleh tahan gak la bisness nie tak banyak mana pun but dapat menampung perbelanjaan sebulan walaupun tak semewah mana lepas juga dari segala kesempitan hidup serba perlukan $$$$$$$...

alhamdullilah rezeki sentiasa ada walaupun sehari RM20.00 itu semua rezeki dari Allah simpan2 lama2 jadi bukit tau penuhhh poket mak hahhah ... senyum sampai telinga tuhhh .. 

nak buat tak la susah sgt sekarang nie pun aku da take over dia punya keje buat S'wish kat rumah nie kalau dia bz tak sempat nak buat BBM jo bini dia nih suruh buatkan aku kan bini yg sgt baik hati mana boleh tgk habi 2 susah kalau boleh nak sgt ringankan beban di bahunye tuhhh dengan ikhlas hati menolong morning g off. JKR petang balik g ke kedai dia plak desa pandan hurm aku tgk pun da letih nak tak nak kene la ringankan tangan menolong mulut nie pun tak boleh nak banyak membebel coz dia kuar mencari sesuap nasi buat anak2 & isteri insyallah aminnn...

selama 10 tahun S'wish dibuat di hantar ke HOSPITAL KAJANG hurm sampai da tukar Oner Kantin alhamdullilah rezeki 2 kan masih sudi menerima tempahan dari suami ku .. kadang-kadang 2 ada gak tempahan kalau banyak naik pening kepala aku nak tlg coz ada pengacau yg sgt setia menanti hahah boleh bayangkan duaberadik bekerjasama membanting tulang habis dapur Mak kau nihhh bersepah2 tak ingat sabar sabar sabar ... selagi tak keluar suara singa betina mengauuuummmm nihhh selagi 2 la dia buat keje ..:P 

baru nak curi2 shapppp pic S'wish dia da tegur malu la bg org tgk sabar jola habi aku nihhh tau dulu bukan main suruh aku PROMOSI kan now x mau plak tak mau sudah Mak tak kisah pun hahhah :P 

insyallah rezeki buat keluarga kami 4 beranak sentiasa murah aminnnnn.....


No comments: