Thursday, May 17, 2012

nukilan ku....

hahahahah hari nie aku happy coz dapat makan kek banyak2 habis $$$ mak he3 tapi aku senyum je dapat makan dengan puas hati la katakan dolu aku cakap nak diet tapi tgl anginnn jo azam nak diet la sgt hahah susah plak aku rasa sekarang nie kalau nak berdiet hari2 duk uma mesti ada benda yg aku buat pas 2 mesti makan dengan puas hati senyum sowang2 cam ner nak diet 1 hari x tahu berapa kali aku makan hahhah duk umah nie buat aku rasa nak makan je bila da penat 1 hari melayan kerenah duaberadik yg nakal nie buat aku rasa nak makan joooo .. bak kata encik suami selagi badan sihat boleh makan, makan jela sayang kalau badan da sakit makan ape pun x lalu betul x sayang !!!!!... aku senyum je .. Encik suami yg sgt memahami heheh tapi tetap nak perli bini dia yg comel nie .. 
" ayooooookkkkk buncittttnye perut Ummmiii kalah babah nie " ayat x boleh blahhhhh .....

tapi takpe tak la gemuk mana pun chubyyy sikit jooo perut pun naik sikit je lepas nie kene berusaha la sikit kurang kan lemak dibahagian perut yg comel nie .. 2 yg anak bujang aku sowang nie suka bebenor bergolek2 atas perut ummi dia nie banyak lemak sedap je brg hahhah sampai tetido dibuatnye eh best joo bantal paling empukk la katakan hahha ... tapi kalau kakak dia yg bergolek boleh senak perut aku dibuatnye dia baru sandar x sampai 5 minit jo aku da lenguh2 dibuatnye anak dara aku sowang nie badan semakin chubyyy bulatt pipi pun da gemboll hurm ... sampai tok Andak dia pgl dia Hayfa gemokkk sabar jola ... 

kalau dulu penat keje balik makan banyak mana pun badan still maintain tapi anak da dua duk uma plak x keje makan banyak sure aku gemuk bulaaattt tak terkata hahahhaha ... tapi duk uma pun keje banyak meninbum2 tapi kalau penat boleh golek2 kalau keje off. penat x leh nak golek2 kene gak hadap buat keje hahahha ... alhamdullilah aku senang dengan keadaan aku sekarang membesarkan dua org cahaya mata zuriat suami ku  mudah2an rezeki kami 4beranak sentiasa di murahkan aminnnnn....

dalam hati teringin sgt nak tambah cahaya mata yg ke3 tapi encik suami bilang biar dulu yer tapi hati nie tetap mau juga cam mana 2 ????  Encik suami nak 3 tahun lg adoiii lama betul nak menanti hati ni kalau boleh nak sekarang sekarang sekarang..... ape2 pun semua aku serahkan pada yg satu insyallah kalau diberi rezeki aminnn ....


Anak dara saye da besar da dia kan si chubby girl nihhh 




Anak bujang saye sgt Manje nihhh

No comments: