Wednesday, March 18, 2009

bunga telur ...

nie bukan bunga telur aku heheh nie bunga hiasan nak letak kat hantaran aku nanti hehheh colour bunga telur lebih kurang sama je cuma bunga yang lain kit hehheh

semalam aku keluar cari barang-barang untuk buat bunga telur teringin plak nak buat bunga telur sendiri kan asyik nak beli je semua apa salanyer buat sendiri plak #$$$ colour pilihan aku coklet krim lawa la jugak bajet dalam RM 100 ringgit jer insyallah cukup .... da siap semua sekarang masa untuk memproses bunga telur letih la jugak buat sendiri nie kan cam mana la yang buat banyak2 kan mesti sakit2 pinggang diorang kan hehehhe kesian2 kat aku jugak mmg letih giler sampai aku teringin nak makan sup tulang letih punya pasal bile perut aku da kenyang badan plak letih2 malas plak nak sambung buat bunga telur hehheeh time to Sleep Girl ....


2 comments:

Opie said...

mesti berdebar2 kan nak nikah..

neway, salam perkenalan...nak xchange link boleh tak?

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

heheheh mesti la seram sejuk dibuatnyer nie heheh takut pon ada
bedebar2 jgn cakap la ... boleh je opie hehhehe ...