Tuesday, March 3, 2009

Rahsiah Hati Cewahhhhh (Lebih kepada bebelan ku hahha)

aku nak membebel hari nie geramnyer haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... apa nak jadi dengan bandar kajang nie orang semunyer jahat2 tak berhati peruut kejam emak aku jadi mangsa pukau habis semua barang kemas emak aku kene ambik dengan penyagak yang ada kat kajang nie jahat kalo aku jumpa aku potong semua yang ada kat penyagak 2 baru tahu rasa dia bodoh bodoh bodoh..... polis kajang nie pon satu da tahu kajang nie banyak penyagak semua keje main-main makan gaji bute bodoh punya polis berlagak jer lebih muka ingat hencem sgt ke macam kuali mamak kat bawah office aku nie jer hitammmmmmmmmmmm... aku betul2 tak puas hati da buat report still macam 2 gak apa lah.... nak jaga masyarakat koNON jer la ..... ikut kan hati nak jer aku g BOM balai Polis kajang (ikut kan hati la ") just dalam hati je hhehehhehe tapi aku still tak puas hati ...

No comments: