Monday, March 16, 2009

pERsiapAN Edisi Hantaran ....

aku da nak mula buat hantaran UNTUK Bakal SUAMI tersayang hehehhe oVer Siutttt boleh tahan gak BAjet Hantaran untuk majlis pernikahan aku nie KERing Makcik Siuut ... barang sekarang pon boleh tahan gak Mahal insyallah aku buat apa yang termampu saje !!! Kali nie Tema HANTARAN AKU GOLD COKLET(agak-agaknyer cantik tak colur 2 ) Kene same ngan Baju NIKAH aku Nanti Baru la Meriah makcik nanti hahhaha....

BARANG2 UNTUK Pihak lelaki
  1. Baju M.U
  2. Seluar denim JeNama Geuss
  3. Jam tanGan
  4. Tali pinggang
  5. W'llet
  6. 1 set p'fuMe
  7. kasut
banyak gak keje nak buat untuk majlis aku nie herm bedebar2 je jantung rasa .. $$$ pon banyak habis aku harap sangat2 majlis aku berjalan lancar walau pon semua keje aku kene buat senDIRi nasib baik tunang , emak adik2 aku sentiasa ada tak la rasa sangat kan ... nak harap kan family belah arwah ayah herm tak tahu la apa nak jadi SABAR JE ... nie semua 1 ujian untuk aku lebih kuat dan Tabah hadapi segala ujian nie insyllah korang doa kan aku kay hehehhe ....


2 comments:

KAK RAINBOW said...

hai nak kawin bila nie?

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

hai heheheh ... biler nak kawen ek insyallah akhir bulan 6 nie 2 yang rasa bedebar2 je jantung da ni ehehhe cam nak dkat sgt da nie hehehe