Tuesday, March 17, 2009

Persiapan Baju Nikah KU...


nie lakaran untuk baju nikah aku just lakaran je yang real punya blum siap g la hehhe... aku memilih baju kurung Moden sebab Simple Cantik & yang pasti aku boleh pakai untuk ke Majlis2 Tertantu heheh ...
mula2 nak pilih kain untuk baju nikah nie mmh sakit kepala sebab ada banyak semua cantik2 mmg rambang nak pilih dari yang mahal sampai yang murah ikut bajet nak yang mcm mana kan ... pilih punya pilih aku ternampak satu kain 2 mmg cantik giler AKU DA JATUH CINTA KAT KAIN 2 LA ... apa g tgk harga mau mati tercekik aku tengok harga 1 meter 198 Ringit Malaysia jenama Gucci Kalo 4 Meter korang kire la sendiri kan hehehhe... akhirnye aku beli juga bukan selalu pon kan apa salahnyer sekali sekala yang cantik pon diri sendiri kan !!!!
kain da siap beli apa lagi cari butik la plak nak tempah baju fikir lagi nak antar kat mana kat kajang nie akhirnyer aku buat keputusan nak antar tempah kat D'Renjis Butik siap semua kene RM 400.00 Riggit Malaysia Duit lagi 2 alhamdullah Bajet aku cukup tak lari bajet la heheh... MMg Giler La aku nie kalo mak aku tahu Mampus kene marah punya la .... kalo tunang aku dia tak kisah pon yang Penting bagi dia aku nampak cantik heheheh ...


No comments: