Friday, March 20, 2009

ohhh sup TulAnG ...

2 3 minggu nie aku giler btul Nak makan Sup Tulang jer Kalo leh Nak makan hari2 la asal la sedap sangat ha3... kalo tak dapat rasa cam nak Menjerit je kalah org mengandung aku nie mak aku pon pelik tgk aku punya angin nak makan sup Tulang makan lain aku tak teringin langsung herm tunang aku asyik gelak kan aku je sabo jer la takper anti time dia teringin nak makan someting biar Aku Gelak BesoR he3...

Disebabkan aku yang tengah giler makan SUP TULANG lembu he3 1 rumah kene makan jugak dah naik muak da diorang kecian kat diorang kan kan...

aku bukan masak pon SUP TULANG nie Beli je kat kedai jenuh la nak g pasar cari tulang kalo beli senang je time 2 jugak leh dapat sedap pun sedap heheheh jimat masa dan tenaga aku hahahah... tapi 2 la habis $$$ aku ari2 beli sup Tulang sampai tokey kedai 2 pon da kenal muka aku SUP TUlang 1 Nak perli aku la 2 Koreng siutttt ....


No comments: