Friday, May 29, 2009

Wahhhh Seronoknyer ....

akhirnyer selesai jua tugas ku menyiapkan borang kawin dan semua nyer selesai walau pon dugaan nyer sgt2 mencabar di saat2 akhir saksi belah pihak perempuan mengalami masalah yang tak dapat di elak maknyernyer aku kene la cari org lain nasib baik ada tunang kesayangan aku Encik Norhaizad Bin Haji Nordin Bin Kahar menolong aku mencari ganti saksi ku wahhhhh time 2 muka aku tak payah cakap la cuak Giler tension pon ada nak nangis pon ada tunang ku jugak la yang menenangkan aku yang tengah gabra sesangat nie ha3... segala urusan dapat diselesaikan dengan senang hati sebab bakal ayah mertua aku kenal dengan kaki tangan pejabat agama hulu langat kajang yang menguruskan hal ehwal urusan kahwin nie la ... alhamdullah so sekarang boleh la aku tarik nafas dengan tenang sikit tak ler tersangkut2 hahahhah...

waktu nikah plak terpaksa ditukar
kalo boleh nak minta lepas zohor dalam pukul 3 tak la lewat sgt majlis 2 habis
disebab kan ustaz yang nak menikah kan aku ada urusan terpaksa la
tukar waktu lepas asar dalam pukul 5 petang hehehhe begitu la alkisahnyer hahhaha...
tak kisah la janji semunyer selamat pun da cukup alhamdullah amin...

No comments: