Monday, November 9, 2009

aku PITAM lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ya allah aku pitam lagi semalam alhamdullah baby dalam kandungan ku dalam keadaan baik2 syukur yang dapat ku ucapkan ... semalam bagaikan mimpi ngeri buat ku kerana aku jatuh dengan hentakkan yang agak kuat bahagian pingang & kepala rasa sakitnyer terasa sampai sekarang ... apa yang mampu ku buat masa itu hanya air mata yang dapat aku mengalir kan ... dengan kuasa mu Suami ku balik kerana tak sedap hati & risau keadaan ku ....

hanya dengan pelukkan & pujukkan suami je yang dapat menenang kan keadaan ku semalam...
perkara nie aku rahsia kan dari pengetahuan ibu & keluarga belah suami aku harap tak nak menyusahkan mereka sekarang nie pon mereka da terlalu risau dengan keadaan aku yang kurang sihat nie ...

ujian mu terlalu kuat ya allah tak terdaya aku menanggungnyer dengan keadaan ku sekarang ya allah kau kuat kan la aku dari segalanya ..

aku hanya mampu menitiskan air mata dan berdoa keadaan diri ku & baby dalam kandungan ku selamat dari segala masalah..

baby dalam kandungan ku juga dapat memahami keadaan uminyer ... setiap kali ku tanya dia berada dalam keadaan baik ataupun tidak dia akan menendang perut ku untuk memberithu dia dalam keadaan baik ... sekarang baby ku dapat memahami apa jua yang ku katakan alhamdullah dan ku harap dia akan menjadi anak yang soleh dan kuat imannyer taat dengan orang tuanya ...

1 comment:

KAK RAINBOW said...

mys... terkejut baca entri mys nie. hati2 mys. mkn jgn tak mkn utk baby dlm perut jugak. apa kata pi pakar tnya keadaan mys. take care ye.