Friday, November 6, 2009

this my Colection jeng jeng...

Sebahagian Colection baju2 yang comel berjaya mencuri hati ku heheh

tak lupa juga sarung tangan & kaki baby yang comel2 hehhehe

Seronok betul dapat beli barang2 tuk mY's baby rasa tak sabar nak menanti kelahirannyer baper bulan je lagi nie hehhehe ...
sekarang aku da pon masuk 4 bulan lebih baby pon da pandai nakal dalam perut nie ada je keje dia dalam perut nie tau ... tido malam pon asyik tertanggu je badan da makin bertambah letih dan penat sgt2.. minggu lepas aku buat check-up baby rasa sedih je sebab aku mengalami kekurangan berat badan dan tekanan darah ku menurun dengan mendadak dalam masa yang sama dokter sah kan aku maybe mengalami telesimia OR anemia kekurangan darah yang agak teruk .... 18 /11 nie terpaksa ambik cuti lagi sebab dokter arahkan aku mengambil test telesimia dan sekarang aku terpaksa makan ubat dengan banyaknye adoiiiii sedihhhhhnyer ....
tapi aku tak boleh nak sedih2 kecian baby umi ...

No comments: