Monday, November 16, 2009

berakhirnya cuti ku ....


dari hari aku mengambil cuti rehat minggu lepas tak banyak keje yang aku buat hanya merehat kan diri dari membuat keje-keje berat mcm tuan puteri la hhahah tapi tak de la malas tak buat apa-apa kan memasak untuk suami 2 yang paling aku rajin & aku suka sgt alhamdullah aku punya suami yang tak cerewet bab makan apa-apa yang aku masak semua habis dia bental hahha seronok plak tgk ejad makan masakan air tangan aku sendiri ...

semalam aku mula bekerja seperti biasa setelah bercuti selama seminggu kerana keadaan ku yang kurang sihat ... esok 18/11/2009 hari yang betul2 buat aku malas sgt2 sok aku kene buat test telesimia kat hospital semenyih ... esok ejad ambik cuti tuk teman aku g hospital aku je yang kene keje sok sebab tak boleh nak cuti da ... tapi takper la aku leh hafday sok hahahhah....

minta-minta sok keputusan yang aku terima semua yang baik-baik je tak de la aku sakit kepala memikir kan keadaan aku & baby dalam perut aku nie kan ...

sekarang baby dalam perut nie bukan main nakal sampai kan aku tak boleh nak melelap kan mata dengan lena . nak masuk subuh baru dia nak tido letih betul dibuatnye .. semalam aku dan ejad masuk tido awal sebab masing2 keletihan dengan keje masing2 . sejak dua menjak alahan aku berakhir aku mula suka memasak plak hehhe dari beli makanan kat luar ejad plak suka lagi aku yang masak leh jimat perut dia pon kenyang hhahahha mcm2 la suami aku nie tau... alhamdullah aku tak mabuk2 mcm dulu lagi dan sekarang aku ada masalah darah je aku berharap sgt semuanyer akan berakhir dan aku & baby sihat2 je ...

No comments: