Wednesday, November 18, 2009

keputusan ku....

semalam aku sudah pon menjalankan test untuk menguji darah ku alhamdullah keputusan ku terima membuat aku dan ejad happy sgt walaupun bulan depan aku still kene buat test itu lagi tapi aku tetap happy hehheh perubahan amat ketara dari mula2 aku menerima keputusan dulu banyak perubahan dalam masa 2 minggu ini dengan mengambil ubat Sefrone dan makanan yang mengandungi zat dan protein yang di galakkan buat ibu mengandung seperti aku nie ...

dalam masa 2 minggu je banyak perubahan berlaku aku da mula suka makan tapi still tak boleh nak minum susu jenuh gak la ejad paksa untuk minum susu dia cakap kalsium dalam badan aku semua da bagi kat baby nanti umi baby yang tak ada kalsium plak heheh .... nak tak nak kene minum juga la susu sekarang nie pon krem2 aku semakin menjadi2 dengan sakit2 belakangnyer adoiiiii hai memang tak boleh nak tahan kalo sakit 2 dtg lagi la sekarang nie musim hujan sejuk2 nie yang paling aku tak boleh nak tahan ...

baby pon sekarang da semakin nakal hurm.... asal umi dia baring je dia mula beraksi dalam perut umi dia nie sampai aku nie asyik nak ketoilet je keje aku da sekarang... nie mesti gara-gara babah dia yang suka sgt tegk bola anak dia pon dalam perut main bola gak la menendang je keje heheheehh .... tapi aku rasa bahagia & senang sgt kalo dia sentiasa bergerak aktif dalam perut aku nie itu tandanyer baby dalam keadaan yang baik heehheh ... senang nye hati ini hahhahaha

No comments: