Wednesday, February 10, 2010

Ya allah aku ingat da berakhir mabuk ku kembali lagi di saat bulan terakhir ini ....

aku tak dapat nak bayang kan keadaan aku waktu ini aku semakin rasa badan aku tak berapa nak sihat aku ingt bila da masuk bulan terakhir nie aku dapat rasa lega tapi tekaan aku meleset mabuk yang ku sangka hilang pergi akhirnye kembali lagi ya allah tak sanggup ku rasa setiap kali mabuk itu datang menyerang terasa seakan nak tercabut urat-urat yang ada di seluruh badan aku nie .. fobia pada bau-bau yang wangi pun dtg balik aduhhhhh naik semak paler otak bila di fikirkan balik nie yang buat aku tak sabar2 nak tunggu si kecik dalam perut aku nie kuar cepat-cepat kalau boleh kuar la hari nie yer hehehhehe ..
dugaan & ujian datang selih b/ganti apa yang aku mampu buat berdoa dan bersabar pasti ada hikmah disebalik ujian yang diberi kan pada aku saat nie.. tapi aku tak mampu untuk menyeka air mata aku dari terus mengalir saat ini yang perasaan sedih mula datang dengan tiba-tiba rasa kesian sgt pada si kecil dalam perut nie ..
tapi dalam masa yang sama aku tahu si kecil dalam perut aku nie memahami keadaan umie dia, sentiasa memberi respon yang amat baik semakin lincah duduk dalam perut nie kadang2 sampai umie dia tak boleh nak tidur dibuatnya heheh ... rasa bahagia tak sabar rasanya & aku berharap sgt saat2 aku melahirkan nanti semua berjalan dengan lancar dan si kecil berada dalam keadaan sihat... Amin...

No comments: