Sunday, April 5, 2009

Misi aku jeng2.....


heheheh Misi apa2 tah
lama aku tak menulis blog buat m'hilang kan rasa boring aku nie dan tempat aku membebel la.. sebab aku nie kan suka membebel mcm nenek2 sikit heheh tapi nenek lawa la ... hu3 perasaan plak aku nie kan .. misi aku untuk menjadi Bakal RAJA seHARi Bakal Tiba 2 bulan je lagi mcm tak sabor2 nie herm keje aku m'kin bertambah dari hari dan ke minggu adoiiii... banyak lagi persiapan yang perlu aku siap kan...
berabot untuk bilik aku alhamdullah semua siap heheh,
kad kawin aku pun dah siap just tgl nak eDar2 buat kawan2 mana yang dekat dan yang jauh.. apa lagi ek nak buat herm gubahan hantaran buat bakal Suami tersayang Jeng jeng jeng .... pilihan clor mengikut tema clor baju aku nikah anti gold Coklet krim Clour nie pilihan Abg NORHAIZAD Sayang ler suka sgt Clor nie aku ikut jer la kan tak baik membantah kata bakal suami 2 hehehhe... lagi pon cantik aku pon suka gak layan je ...

Misi
mencari brg Kemas untuk Batal air Sembayang ...
Boleh tahan gak la 1 hari aku berjalan ngan tunang aku cuma nak cari gelang je adoiii mmg letih tapi nak buat mcm mana dua2 plak kaki cerewat sendiri mau ingat la hehehe mcm2 hal la kan jalan punya jalan akhirnyer sampai ke ampang point nampak habib buat promosi cam best je pilih2 terpandang 1 gelang nie adoiiii abg kita da jatuh cinta la kat Gelang nie lawa bersinar2 je mata memandang hehehhe tgk harga pon boleh tahan gak try punya try heheh lawa plak tangan aku pakai hehehhe yang x sedap telinga aku dgr budak 2 leh plak cakap kak tangan kakak nie kecik sgt la Somak je aku dgr ... aku tak pedulik aku nak juga gelang 2 yang penting buat sampai aku leh pakai hahahah... akhirnya berjaya jugak budak 2 buat tak jadi aku nak marah budak 2 kecian dia heheheh...

DEmam ....

sekarang nie musim org sakit ke atau aku nie demam Sebab nak kawin nie aku ngan tunang aku demam sekali nie dua2 demam kecian2 tak leh nak kuar jalan2 nak buka mata pon tak larat ha3... 2 hari aku cuti tak keje tak larat punya pasal la nie ...

Banci ....
Cian tunang aku ari nie JKR buat banci kire kereta kat hulu Langat Sampai ari sabtu nie sakit telinga aku dgr dia membebel sebab malas nak g Banci ha3 kene g kul 2 sampai kul 10 mlm naik kembang buntut dia sebab asyik duduk je ha3 kecian .. Bosan Giler kalo duduk just kire kate baik aku tido je kat umah ha2 ...


No comments: