Friday, October 29, 2010

angin aku yg semakin berubah2 Versi marah pun ada


aku bukan nak merungut atau nak membebel tapi hati
& perasaan aku sebagai si isteri dan si ummi
dan sekarang aku di gelar ummi PREGGY Again
perasaan angin pun berubah2 mengikut mood dan suasana cuaca
kadang2 aku marah marah marah sgt sgt
ada masa aku nak menangis menangis
sepuas2 hati aku x nak hirau kan si anak atau si suami pun
tapi aku tak berani nak ikut hati akhirnya akan membinasa
hati dan perasaan aku sendiri
hurm apa aku nak buat hanya senyum
pujuk hati sendiri supaya lebih banyakkan bersabar dari mengikut hati
si suami plak sekarang hari2 sibuk dengan keje dia hari cuti pun dia
habiskan waktu dengan b/kerja aku dan anak dia terpaksa la ikut retak si suami
nak buat mcmnama si suami cakap ummi anak kita nak bertambah2
babah kene cari rezeki lebih lagi untuk baby dalam perut ummi 2 ..
start aku mula rasa nak menangis ...
aku ada perasaan juga teringin nak bawa anak pergi berjalan2 aku pun teringin juga nak berjalan2 bercuti2 ngan family sendiri tak de la asyik terperuk je kat rumah
anak dia pun da tahu boring duk rumah ..
aku tak punya pilihan mungkin ada hikmah disebalik semua nie
insyallah aku terima ...

aku tetap bersyukur Allah pertemukan jodoh aku dengan suami ku
aku terima syurga ku bawah telapak kaki suami ku ..
aku terima seadanya dia sebagai suami ku..
Terima kasih YA Allah di atas takdir mu ..

No comments: