Wednesday, October 20, 2010

Mengindam welcome back heheh

now si kecik dalam perut ummi da 10 week dalam 2 months lebih la mcm x caya plak
hik hik hik terasa syok & best plak pregnant untuk kali ke dua kalinye best betul x sabar rasanyer nak usap2 perut aku yg akan semakin memboYOt COmel sgt2 time itukan heheheh
tak sabar nak tunggu tiap2 minggu malam jumaat babah akan bacakan yassin buat si comel dalam perut ummi & untuk kakak hayfa juga ...
x sabar rasanyer nak menunggu si comel ummi nie membesar dengan pesat dan jayanyer ...

musim mengindam pun kembali heheh jenuh la babah hayfa nak cari semua benda yg ummi & si comel nie nak makan heheh ( now ummi teringin nak makan BUah Kundang )
harap2 babah dapat la cari yer cian ummi da la ari nie asyik muntah je tetiba teringin plak nak makan hurmmmm mesti sedih kalau x dapat makan yg di ingini ...

babah cari pelan2 yer kecian babah kene bersusah payah we love babah ...

jangan la aku m/gindam yg bukan2 tak nayer babah hayfa m/cari masalah tul ...
kecian husb aku x pasal2 kene cari apa yg aku & si comel nie nak makan
bila da m/gindam 2 la plak masalahnyer ...
sakit dibuatnyer x dapt makan je mula
tarik muka ketat je aduhhh 2 yg x best 2
terasa nak menangis semua cukup owhhhh sensitivenye aku ketiga PREGGY nie yer...
kecian babah hayfa harus melayan kerenah Bini dia yg Comel nie hahahah

hari nie 20102010 nak makan buah kundang
esok wish My's Bedday 21102010 hehhehe '
ingin keluar berdating with My's Gurl hayfa alyya & My's Love Husband Norhaizad Nordin..

No comments: