Thursday, May 14, 2009

44 hari lagi aku menanti saat yang berdebar2 untuk ku bergelar seorang isteri kepada seorang suami ..

44 hari ...
selepas 44 hari aku sah menjadi isteri kepada Norhaizad dan akan berpisah dengan emak cam mana agaknyer keadaan masa 2... aku da la anak emak tido pon kalo boleh bawa ketiak mak nama nyer kakak yang sulong tapi dah mcm anak yang bongsu...
SEdihhhhhhhhnyer mak.......
kalo tgl ngan mak tak boleh ke ????

mcm jauh je aku nak pindah he3....
dekat je nak berulang alik hari2 pon boleh heheheh.... POYo la Cik Maizatul nie ....

barang2 hantaran aku 1 pon aku tak buat apa adoiiiii ...
banyak plak 2 nak kene buat barang pon banyak nak keje beli g nie ....
sibuk sangat ngan keje cma nie la jadinyer ... kelam kabut da nie 44 hari je nie ... (sebenarnyer tak sabar2 hu3..)

3 comments:

myieda said...

haha.bwk bsbar2 ye

::zAsyikein:: said...

selamat menghitung hari....
nnt mesti rindu saat2 nk bergelar isteri bila dah menjadi isteri....ehehhe..paham ker?...

My's itu aku SyanG... said...

he3 faham sgt2 saat2 2 mesti rindu la jugak tapi kalo boleh biar la sekali jer saat menhitung hari2 kan he3...