Tuesday, May 5, 2009

ohhh Demam,,,

kenapa la aku sering diserang demam sakitnyer badan bila demam menyerang mak aku cakap aku demam sebab tak lama lagi nak kawin hahahahha boleh buat lawak plak mak aku nie kan ..

tunang aku cakap aku kene "selseme tuttt" kurang ajar Punya Tunang mmg tak sayang mulut betul org tua nie kan..

2 hari aku M.C sebab tak larat nak bangun " rasa 1 badan sakit2 kepala tak payah cakap la berat semcm je ke ada BATU dok Dalam Paler oTak aku nie... mata berat je nak buka kalo buka pon da mcm mata apek jual ikan masin kat pasar Sungai Besar jo...

ingat kan nak mengemuk kan badan aku yang da macam ikan bilis nie tapi disebab kan demam menyerang bertambah la kurus jadinyer aku nie alahai kesiannyer aku... Sedihh2 cam ner nak gemuk nie maizatul akmal oiiii .....

org da melebel kan aku cik Puan Kurus kering sabar cik mai sabar yer sabar itu separuh dari IMan amin....

asyik demam je risau gak aku sekarang mcm2 penyakit ada takunyer la haiiiii
minta2 demam biasa je la tak sanggup plak rasanyer nak dok kat hospital ..

No comments: