Sunday, May 24, 2009

Wahhh musim shopping sudah bermula Jeng jeng....

nie la dia pefume yang buat tunang ku tak lena tido malam hehehhe makan tak kenyang mandi tak basah apa kes hehehhe....
nie plak pefume pilihan hati ku very2 soft je berjaya mencuri hati ku ... senyum lebar da nie hahahahhahaha
nie plak set make up aku yang lengkap wahhhhh Menarik kan kan heheheh ... mcm la aku nie suka make up huhuhuh poyo je lebih nie hahahhaha...
apa2 pon misi ku sudah selesai hahahha .. tak ler pening kepala aku nak mencari bende2 nie lagi masa pon da tak banyak nie ...

*********************************************************************************

semalam aku ngan tunang ku mula kan operasi mencari barang2 yang perlu di sogo kes nak m'habis kan duit ler nie heheh... sales giler kat sogo rambang mata ku hehehhe pening paler tunang kesayangan aku tgk sebab aku da mula rambang mata mana 1 nak beli entah ler ... terlalu banyak pilihan di hati ku nie hehhe... wahhhh2 akhir nyer aku pilih set make up siap ngan pefume jenama "Estee lauder" Bag make up dia lawa 2 yang jatuh hati terus hehehe Price kene lah Rahsia hahahhah...
set pefume untuk tunang ku plak masih dalam perbincangan lagi... dalam hati nyer sudah jatuh cinta "jenama Jean Paul" bau dia mmg sedap giler lembut jer heheheh ... operasi menghasut tunang ku pon sudah ku jalan kan hahahhahah jahat punya tunang heheheh tapi aku kenal tunang ku siapa dia kalo nak mesti dapat punya la sebab tu aku jadi penghasut hahahha ...

No comments: