Thursday, May 21, 2009

Giler Punya Letihhhhh...

asal la aku letih sgt hari nie tension ...
Stress ... bosan..
geram ....
semua ada rasa cam nak terjun laut jerrrrrrrrrr .... wahhhhhhhhhhhhhh
nak dekat2 nie bertambah2 plak letihnyer badan nie geram betul la ...
duk dalam kelas tension jer hari nie ... ada plak student yang susah sangat nak ajar saje je nak naik kan darah Cikgu dia yang tengah stress nie ...
hari2 mcm nie boleh dapat darah tinggi aku cam nie... PaNas jer Balik nie nampaknyer aku kene mandi Ngan air batu la sejuk kit ha3... Merepek je aku nie habis kecut Semua t ha3...

letih semalam balik kelas kul 8 pon tak hilang2 g ari nie sambung lagi nasib baik balik kul 6 tapi still letih gak la badan nie ...
ikutkan hati ku ini nak je aku pergi bercuti ke hujung Dunia best Giler ... kalo Dapat hahahahhah.... Merepek lagi aku nie letih Punyai pasal la ...
nak menulis dalam nie pon aku da naik malas ...

balik nie aku kene senyum2 kan diri dan hapy2 kan diri tak boleh tunjuk muka stress hari nie kan bedday mY Monther hehehhe ...
anti sedih plak" My Lovely Monther "
biler lagi nak m'hapy2 kan mak sendiri kan bukan org lain pon ...

dengar2 malam nie adik ipar aku nak belanje makan Besar ...
apa yang besar pon aku tak tahu ..
yang aku nampak
'badan dia yang BESAR adalah " hahahahha huahuahuah hihihih....

No comments: