Tuesday, May 26, 2009

di saat2 ini la aku kene tukar baju sanding ku ...

semalam tepat kul 6.30 kak jessica call nasib baik la aku baru je lepas menyiap kan si mamat kecik iz biasa la da jadi bibik sambilan dirumah hahha... sambung semula ek

ini la kisahnyer ...

aku :- ada apa kak jess

kak jess :- akak nak tanya mai nie cam mana ngan baju yang mai cakap nak tkar 2 sebab ada org dtg booking ngan akak dia cakap dia nak baju mai 2 ...

dalam keadaan yang geram kurang ajar betul la budak yang minat baju aku nie ...

aku:- yer ke kak bile dia nak pakai baju 2 (wahhhh sama tarikh plak ngan aku)

kak jess :- 2 la mai jenuh akak suruh dia cari baju lain ...

aku:- takper la kak biar mai je la yang mengalah lagi pon my still tak berjaya pujuk tunang mai pakai baju 2 hehheeh...

kak jess:- baiknye mai ..

aku:- tak tahu dalam hati aku sumpah seranah da keluar ... tak pela kak sok mai datang butik akak my cuba pilih baju lain yang lebih glemmor dari yang merah 2 ek ... tapi still tema merah putih

kak jess:- ok mai jumpa sok bye@#%^&*

berakhir la sebuah perbualan singkat antara aku dan kak jess...

so hari nie terpaksa la aku korban kan waktu rehat ku untuk berlari2 ke butik kak jess ..
harap2 baju yang kak jess cakap 2 boleh membuat kan aku jatuh cinta sekali lagi ,,,
tunang aku tak tahu lagi nie mesti dia bising kat aku asyik tukar baju je dia cakap anti heheh...

No comments: