Thursday, November 25, 2010

bila ummi start membebel...

keje aku sekarang hari2 m/bebel dalam kelas aku m/bebel balik rumah pun aku m/bebel
kalau aku tak m/bebel babah hayfa yg m/bebel kan aku cam 2 plak da hahahha siuttt je kan..
tapi belum tahap gaban lagi still boleh di kawal hahahha .. babah hayfa kalau bini dia m/bebel dia buat tak tahu dia hurm mmg panas je hati ... sama la cam anak dia 2 lebih kurang je peragai hari2 mesti nak m/bebel .. paling kuat aku start m/bebel dalam kate if la kalau hayfa boleh duduk dengan diam alhamdullilah amin lega la sgt2 tapi nie sebaliknye dtg mood dia buat peragai aku yg jdi mangsa dia hampehhhh giler start la tgn aku nak cubit start la aku nak mengigit2 telinga Mancing dia 2 ahhh Padan Muka !!!

selalunye budak kalau duk dalam kate diam je comelkan disebalik kes anak aku nie plak lain citernye hayfa dia jenis tak kire tempat dalam kate ke or naik Moto Kapcai babah dia pun dia boleh melentok2 kan badan tanpa duduk diam sejenak ahhh Bahaya giler .. 2 yg tgn nie cepat je nak m/cubit je rasanye budak nie mmg lasak aku tak tahu la aku mengandungkan dia kenan apa sampai leh jadi lasak giler kalau dalam perut dl dia tak leh duk diam da keluar lagi la dia x reti2 duduk diam penat ummi cam nihhh hayfa ...

hayfa yg cerdik dia tahu kalau ummi tgh hotttt Bagai nak meletop dia buat buka sedih or sengih2 manja la sgt 2 .. marah2 sayang aku tetap akan peluk cium hayfa sampai dia menangis saje nak menyakat budak lasak 2 tapi dia paling seram kalau jumpa tok cik dia hahhaha mesti dia akan menangis semahu2nya hahahah agak2nye naurah da biasa kot dengan tok dia 2 yg suka cium budak sgt2 hahahhah.....

2 comments:

sharEna said...

hahaha...Naurah pon tak suke Atok dia cium byk2 kali..kompem menangis...bukan Hayfa je ok!! Atok sllu kene marah dgn Wan..tp Atok tetap buat jugak...dah hobi dia gaknyer...kui kui...kkdg Ammar & the geng pon lari nampak Tok Cik dtg..hua hua...

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

hahah Naurah pun sama ke aduiii tok cik very menakutkan budak2 kalau jumpa kat tepi jln pun sempat gak 2 hahah mai gelak je la nak selamatkan mcm mana kan hahhaha ... nasib la hayfa ek kalau da kene cium mmg dia nak lari hahha ...