Tuesday, November 30, 2010

buat pillihan...

this time aku da buat pilihan nak buat medicel-chek-up dimana??? nak bersalin di mana??? semua sudah ku rancang dengan teliti & terancang jelas lg B:0 aku tak ingin mengulangi pengalaman yg ku rasa nak ku telan pun pahit ohhhhh tak ingin!!!!!! serdang BEncikkkkkkk :D

alhamdullilah rezeki anak2 sentiasa ada .. for this baby kita akan buat runting check-up di KPMC insyallah rezeki ada je untuk anak2 heheh suka sgt2 pilihan nie da dibincang sebelum adanya adik hayfa dalam perut alhamdullilah org cakap rezeki termakbul juga harap2 pilihan yg aku buat kali nie yg terbaik .. senyum :D dengan pengalaman yg kulalui sebelum ini tak ingin ku ulang kembali .. seakan serik :(

doc yg akan merawat aku & baby pun sudah ku kenal pasti Dr Jamil bin Mohd Sharif ( Pakar Perbidanan & sakit Puan ) harap dia yg terbaik dan nie pilihan t/akhir aku & husb .. insyallah Allah akan mempermudah segala urusan ku insyallah amin...

sabtu nie aku akan mula buat Apoiment with Dr Jamil Morning Maknanye aku akan bercuti la sabtu nie heheh hayfa still hantar balik umah nenek dia risau gak kalau dia mengamuk kat KPMC 2 1 hal plak .. hayfa jgn di buat main kalau da mengamuk mau bergegar 1 KPMC 2 Glomor plak kami 3 beranak hahhaha... after check-up boleh la jejalan heheheh bawa si dara 2 rasa cam da lama x bawa si dara bersuka ria berlipur lara heheh .. hope babah hayfa x ada plan lain or aku Mogok sekampung kang B:0

perancangan aku ingin membeli kan hayfa sepasang baju baru ... Pakgah Kadok hayfa nak bertunang so hayfa harus mencari baju baru hehhe kebanyakkan baju hayfa agak sedat mendat senang kata semua da tak muat kesian plak tgk dia badan da semakin membesar dengan pesatnye .. that Y la nak cari baju baru tuk hayfa alyya ... MIL ada beli kan Gaun tuk hayfa tapi MIL nak sgt tgk dia pakai time Kami pergi bercuti di Bandung tak sedap hati plak nak pakaikan heheh nasib baik baju 2 MIL beli agak besar so nak tunggu hayfa pakai pun still muat lagi heheh.. :D..



2 comments:

sharEna said...

klu kat private, Insyallah ok Mai =) lain dgn gomen. kite dilayan bagai puteri...kekeke. biaselah, duit bayo byk tue. bkn sikit2. kenelah diorang jaga betol2. so hrpnye pengalaman yg 2nd nie ok yer mai =) Insyallah, amin.

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

2 la ena harap2 la dapat layanan yg the best punya hahahha.. sepatutnye hayfa dl pun nak private tapi disebabkan babah hayfa kan gomen so dia nak test la cam ner best ke tak sendiri tgk hasilnye mcm mana hurm sedihhh je ... suka2 je nurse 2 cakap kt nie mengada2 mmg sakit hati time 2 ..)B insyallah yg kali nie dapat yg terbaik insyallah amin..