Tuesday, November 23, 2010

m'habiskan duitttt je,,

sejak da ada jualan secara online dalam facebook nie asyik terjebak je nak m/beli giler habis juga duit aku nie gaji pun belum masuk tapi nak m/beli la plak heheh yg pasti bukan untuk diri ku hanya untuk princess aku yg comel lote 2 heheh .. tapi babah hayfa x tahu nie kalau tahu mampus aku kene marah nie or kene sembelih hidup2 hahahhah ... harus dirahsiahkan dari pengetahuan babah hayfa nie heheh ... da dapat barang baru bg tahu secara manja2
(kene bodek2 sikit he3)

tak tahu la naper tgk2 terus order nak beli 1 tuk hayfa heheh mesti comel je hayfa duk dalam 2 kot (bende yg aku nak bl tuk hayfa 2) blum terfikir g time 2 nak berdepan ngan babah hayfa baru je cakap nak berjimat cermat sebab nak g BANDUNG nie tapi lepas gak duit aku hehehhe ...
da order baru terfikir aiyokkk babah ?????

barang yg sebelum nie pun still x dapat2 lagi aku belikan tuk hayfa Beanies Hat maybe dapat dlm akhir Nov or awal Dec nie babah da asyik tanya je aduhhhh.. aku dapat bayangkan cam ner rupa hayfa heheh mesti comel dengan bunga besar punya 2 hehheh ... time KADOK tunang nanti boleh la hayfa duk tayang2 kan org hehhehe ... bak kata pepatah

"ALAH MEMBELI MEMANG MEMAKAI"


4 comments:

sharEna said...

kite dah bersara dah Mai dr beli online2 nie...malas nk kene marah dgn Ihar..hohoh

kadok tunang xto blh ikot ke tak sbb kt johor ade buat kenduri doa selamat..adoii..poneng la kepale...

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

hahahha da bersara da heheh mai pun nak bersara tapi still juga gatai nak membeli hahhaa habis duit da nie

la yer ker x leh la g nie kadok tunang nie kata ramai yg pg hehhe ina balik johor ke ??? hurm mai pun nasib baik x ada hal time 2 hehhe

sharEna said...

tuelah..tibe2 mak kt johor kata nk buat kenduri time krismas tuh..tp x kompem lagi laa...tgk nnti mcm mane..kan best klu dpt pegi ramai2 time kadok tunang nnti...mesti meriah dgn suara hayfa & naurah jer..kekeke...

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

2 la best 2 kalau geng2 semenyih turun mmg kecohhh la hahah ..
lg2 ada 2 princess mulut becok mmg meriah habis la hahhah .. rugi la x dapat g nanti heheh ,...