Friday, November 5, 2010

keadaan ini... cayuikkkk cayukkkkk

rindunye time pregnant kan hayfa alyya time nie baru 5 months
hayfa very aktif & lasak hehhe
si comel dalam yut ummi nie mesti cam kakak hayfa gak tau heheh

mood dtg tetiba boleh la aku m/bebel sikit2
now si kecil dalam perut ummi 3 months 1 days
terasa mcm baru semlm plak aku disah kan PREGGY kembali
ini adalah berita gembira so jgn sedih2 jgn marah2 jgn stresss ok
just be HAPPy ..
bila happy si kecil pun akan happy berdansa di dalam dunianye heheh
keadaan badan agak berbeza dengan pregnant first
anak kedua nie 3 months aku dah terasa sakit2 semua
tulang temulang kalau b/jalan pun kaki sepantas kilat da krem
tapi jgn stresss buat mcm biasa kecian anak ummi heheh

bab makan hurm kene ikut selera kalau tak kene selera atau bau
hurm mmg aku akan berlari m/cari toilet atau mana2 tempat yg boleh
aku muntah sepuas2 hati kah kah kah ... best 2 hehhe
kalau da kene selera dan bau cepat la habis tanpa berkongsi dengan sesiapa
agak kedukut sedikit pregnant kali nie hahahha...

cara aku berpakaian hehhe hurm hahhha kadang2 boleh gelak sendiri bila
tgk ahahahh babah siap kutuk hahah
nak buat cam mana kan pregnant nie dugaan
amat mencabar so terima je babah jgn nak kutuk2 yer hahha
bila keadaan mabuk ku beransur
insyallah aku akan Kembali Rockes kembali hahahah...
SILA TUNGGU YER haahhah...
babah hayfa jgn nak jeling2 ok hahah

No comments: