Monday, November 22, 2010

i'am sooo Letihhhh

this week aku keje tanpa cuti arrr giler badan aku keletihan
dlm keadaan aku preggy nie mmg aku terasa sgt2 la letih
aku perlu ruang untuk berehat tapi tak adil kan sapa nak jaga princess aku
yg Comel 2 ???? nak antar rumah mak kecian mak aku pun perlu rehat juga
mak mertua aku ??? hurm kecian juga nak minta ejad hurm dia pun penat dengan keje dia yg bertambah2 sejak aku pregnant nie ( cari rezeki lebih for second baby )
rasa nak menangis "ejad yg selalu pujuk ummi keje cari rezeki tuk anak2 kita kan sabar yer "
aku tak ingin m/geluh
aku tak ingin m/bebel
aku tak ingin marah2
sekarang jadual Class aku semakin Padat dengan student2 baru yg semakin nambah2
kadang2 terasa nak lari malasnye aku nak keje letihhh la nak mengadap student yg mcm2 ragam
letihhh sgt2 ...
ikut hati aku nak je berhenti keje rasa2nye da 20x aku cakap kat ejad aku nak berhenti
tak larat rasanye letihhh sgt2
disebabkan keadaan aku yg letih kadang2 keje rumah pun aku x terdaya nak buat
takkan semua nak bagi ejad yg uruskan kecian kat ejad dia pun letih gak ..
sejak pregnant dapur aku pun da tak berasap lagi ejad tak bagi aku masak sampai aku deliver
pehhh lama betul 2 heheh .. bukan nak curi tulang tp keadaan tak mengizinkan
bila teringin nak masak air tgn sendiri aku akan lari balik
rumah mak masak kat sn senang ramai yg boleh makan so takde la membazir aku masak banyak2 kan hehe.. ejad plak jenis tak kisah pun ..
tapi sakit hati plak kalau aku yg berbadan dua nie boleh buat keje masak keje office ada plak menantu mak yg pemalas arrr geram je tgk kesian kat mak aku adik laki aku pun 1 masalah betul bukan nak suruh bini dia yg pemalas 2 buat keje org pun ada anak weiii semua keje boleh buat ... da la tak reti nak tolong tanya pun x tahu2 duduk makan semeja buat muka 10sen dia yg tak laku 2 join makan aduhhhh pedih hati je tgk .. adik2 aku tak tlg pun ada gak tanya akak ko nak masak apa ??? adik beradik aku x kisag sgt menantu nie duk ngan mak aku plak 2 mkn semua nak mak org masak amboiii letihh betul tgk ...

2 comments:

sharEna said...

dengar jugak citer psl ejad buat keje lebih. kesian kt dia. kesian kat mai. nak masok anak 2 nie mmg kene keje lebih lagi Mai kan? hrp Mai & Ejad tabah.

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

2 la ina nak masok 2 anak nie mmg kene keje lebih alhamdullilah ejad buat bisness rezeki anak2 dia kot murah .. tapi mmg letih sgt2 nak bayar mcm2 sejak da ada anak nie susu dia pempers dia makanan dia baju dia semua dia la kalau sakit plak duit nak hantar g hospital lg kadang letih la nak fikir semua nie kan so sabar jela ..