Wednesday, August 10, 2011

give me time _~

My's Hero ~


11 8 2011 Qhaliff Iman da masuk 3months semalam dia start buat peragai maybe nak beralih bulan so peragai pun makin bertambah nakal asyik nak membuli aku je time aku nak rehat pun semakin berkurangan ~ disebabkan terlampauuuuu letih sampai x leh nak buka mata nie dengan nada suara yg agak lemah aku cakap kat babah

' babah mie penat sgt x larat nak masak plezzzzzzzzz tlg mie boleh '
alhamdullilah suami aku ringan tulang so dia tolong aku masak apa yg patut untuk bersahur dan aku perlu b/rehat tapi sebelum 2 babah sempat tlg aku tidur kan si bujang kami thzz babah ~

org tua2 kata ragam budak nie banyak nak tak nak kita sebagai ibu bapa kene b/sabar setiap bulan dia akan beralih ragam so merasa la juga aku nie kan .. syukur anak2 sentiasa sihat ..


No comments: