Monday, August 22, 2011

suam sunyi,,,

dak bucuk masam nie aru je lepas andi ..
ummi kasi tepek bedak sebanyak yg boleh heheh..
kasi tehhh kit ~ I Love Dear ..

ahhhh sunyi nye malam nie tak best tul ler..
anak2 chumil aku da sleep awal plak 2 sleep gasak la ada yg bangun awal jgn time sahur sudah la
jenuh t .. x termakan sahur la nampaknye
dak qhaliff lepas Bf je da lalok tepuk2 kit nyanyi2 kit terus lelap alahaiii baiknye anak ummi nie ek
senang plak nak tido kalau lik uma wan or uma nek hurm
mengamuk sakan sampai termuntah3 susah nak tido plak 2 kalau tido pun jb je pas 2 angun
terus teriakkkk ..
dak hayfa pun sleep awal selalu nak kul 11 ke 12 baru nak
sleep .. hari nie kerap plak dia minta nak Bf cian plak tgk anak dara aku nie ..

babah dak hayfa plak kuar g minum hurm tgl la daku ngan dak2 nie bosan da la aku x sleep g nie
nak itut hurm sapa nak jaga dak2 chumil aku nie aisyyyy ..
duk la aku mgdap blogger nie .. sampai nak naik juling mata da nie
pinggang pun da sakit2 nie masalah betullll la ..

taun nie cam taun lepas gak still x de kuih di rumah Gua hahha
coz babah hayfa say x yah beli N buat ok ummi !!! kita g makan kuih org je
so kejam kan hurm ..
lg pun aku bukan ada masa da nak buat kuih raya cam sebelum kawin now anak2 nak membesar
so sibuk ngan dak2 nie jela ..
lagi2 dak hayfa so notty2 girl habis semua dia buat keje dak hayfa jenis dak yg tak leh duk diam
dalam paler dia mcm2 dia nak buat mcm2 dia nak belajar
sampai kadang2 x terlarat nak layan dia punya akal Notty2 ..

dak qhaliff plak sekarang da sgt pandai nak manje2 sleep pun nak kene kepit dia bawah ketiak
cium sikit bau ummi dia yg harun semerbak nie bau susu hehhe ..
baru dia nak sleep dengan nyenyaknye .. ummi love u dak hayfa N qhaliff ..


2 comments:

Anonymous said...

penat tp best hmm bila la nak merasa mcm akak nie ....

Hayfa alyya my's Baby Gurl said...

heheh insyallah kin ada rezeki ko merasa cam akak nie mana taudapat kembar 3 sekali kuar kan best hehhe