Saturday, August 6, 2011

rezeki anak2 ummi...


Qhaliff Iman ...


Hayfa alyya ...

assalamualaikum ... da sebulan aku tak up-date blog cocet-cocet nie rindu plak keh keh keh rindu2 la sgt aku nie tak N now qhaliff iman da nak masuk 3months cepat masa berlalu cepat anak2 aku membesar semua berlaku depan mata aku sendiri alhamdullilah amin ... org cakap rezeki anak2 sentiasa ada dengan aku tak b'kerja sekarang semua di tanggung suami tersayang syukur sgt rezeki anak2 sentiasa murah buat kami sekeluarga .. anak2 pun sentiasa sihat walafiat

hari nie da masuk hari ke 6 kita semua berpuasa syukur sgt2 diberi tubuh badan yg sihat N aku dapat jalankan tanggungjawab aku berpuasa sepenuhnye insyallah amin ... dalam keadaan berpuasa aku still boleh menyusu kan qhaliff N Hayfa secara terus seronok plak i'am happy ,

bab shopping lega semua persiapan tuk anak2 alhamdullilah semua selesai semuanye rezeki anak2 sekarang aku just nak fikir persiapan untuk majlis Cukur Jambul buat Qhaliff Iman harap2 semua lancar kalau dulu hayfa aku x dapat nak buat apa2 coz still dalam keadaan berpantang N badan pun time 2 x berapa sihat semua di uruskan suami tersayang N MIL .. kalau boleh untuk qhaliff Iman aku sendiri yg nak buat baru la aku puas hati hehhehe ... ANd now aku tgh cari beg untuk tetamu kalau boleh nak cari yg comel2 for gift mana la aku nak cari nie .. insyallah kalau ada rezeki mesti dapat hehehhe ...

No comments: