Thursday, August 18, 2011

mood sudah dtg meh~

nie dak Nakal namanye ... suka sgt duk tenpat babah dia ~

nie dak kuat majuk namanye like ummi dia hehhe ...

mood Raya sudah datang dengan hati yg berkobar2 nak beraya taun nie habi say thie year ummi raya sakan keh keh e... terima kasih babah hadiah kan mie L'Top ~ terima kasih beli kan mie Hp baru coz anak dara babah da jahanam kan Hp lama mie sgt2 sedihhhh ... dapat Hp baru senyum jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...~ nie di katakan Raya Sakan ??? jeng jeng .. semua rezeki dari Allah aku tetap bersyukur dengan apa yag ada sekarang ~

raya oh raya tak sabar nak sarung kan Qhaliff Iman dengan baju melayu yg BonDa jahitkan tuk cucu kesayangan dia nie, baju melayu hijau tema kami for this year itu pilihan aku jenuh gak la cari sampai ke jakel shah alam hayfa N qhaliff pun mengamuk sakan..~ yang pasti baju qhaliff Iman N hayfa alyya sudah siap di gantung dalam almari baju diorang hehhehe ...


berapa pasang baju kurung aku untuk taun nie yer ??? hehhe tak banyak mana pun just 2 pasang je tak lebih tak kurang cukup2 je sudah memadai buat aku .. aku bukan jenis berbaju kurung pun dolu2 je time keje je hari2 sarung baju kurung heheh sampai almari aku pun da padat dengan baju kurung je so tak tahu nak bagi sapa da coz aku da lama x sarung baju kurung keh keh keh ....~ so this raya nak melaram baju kurung hehhe ...

dam dim dum seronok dgr lagu raya berkumandang raya sayu sedih semua cukup da 4 tahun arwah abah pergi tgl kan kami sekeluarga now anak2 aku semakin membesar kalau abah still ada mesti dia sibuk sgt nak main ngan cucu2 nakal dia nie ..


No comments: